21 augusti 2010

jag vet jag suger verkligen på att uppdatera just nu xd
men iaf , idag blev det att gå upp vid 7 tog på mig klär oså sen fick ja skjuts hem t natha vi gjorde oss iordning stack ut till manda & marre så gick vi till skolan ;/
slutade 15.20 så gick ja upp till kullen och väntade på felix , så kom han så va alva och daniel med oxå så stack vi ner till kollorama sen hem till mig hämta pengar stack och mötte tommie så gick vi och åt pizza sen :)
sen gick vi ut jag mötte marre & natha en snabbis , sen stack dom . sen skulle felix tommie & daniel åka hem , då va ja åh alva med tom och rasmus en stund så stack tom hem sen vid 6 stack alva hem då gick ja och rasmus upp till han så slingade jag hans hår , sen vid typ halv 8 gick ja och mötte marre & natha så tog ja följe med dom en bit så kom sebbe så skjutsade han mig hem :) så åt ja oså  sen vid 11 elr ngt gick jag ut och mötte sebbe och parre kom hem nångång xb  nu sitter jag och gör absolut ingenting ska alldeles strax kolla på film :)
men ni når mig på mobilen ,puss /m-ohrvik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0