jag kmr alltid att älska dig

jag älskar dig så jävla rädd att du ska lämna mig du måste förstå att jag verkligen älskar dig , jag klarar mig inte utan dig jag har aldrig vart såhär kär förut . när jag är med dig kan inget dåligt hända du är en utav dom som får mig på topp när ja mår kasst en utav dom som får mig att skratta när inget igentligen är roligt , när jag ser i dina ögon ser jag stjärnor som glimmar & när jag rör dig känner jag hur hela kroppen pirrar , jag gör nästan allt för dig ja skulle gå genom eld och vatten bara för att få vara med dig  du är allt jag behöver älskling , ja kanske int eär den bästa men jag försöker iaf att duga , ett liv utan dig kan ja fan inte tänka mig! ja kan inte tänka mig en sekund utan din kärlek för den har fått mig må så bra och glömt allas svek utan dig är jag ingenting baby , ja skulle inte lämna dig för nått i världen för för mig är du helt jävla underbar ! varje sekund med dig blir ett minne , om ja ska va ärlig har ja inte kännt den känsan  först ja träffa dig ..
och ja orkar inte med  mer svek. för ja klarar inte av de har lixom växt  ifrån all lek  , ja hoppas att du förstår att ja behöver din närhet ..
om du lämnar mig så vet ja inte vad ja gör , jag klarar snart inte mer att du inte skriver med mig mer att du bara dissar mig och går iväg från mig , jag älskar dig du måste färstå de nån gång , om du lämnar mig då lämnar jag livet så du  vet,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0