i call it boooring !


jag har superkul  noot..
jag är jätte trött men jag väntar
 på att en film ska laddas ner så jag kan somna till den :)
det har redan snart gått en månad på sommarlovet och det
känns inte som ja har gjort ngt vettigt under lovet ffs ^
det blir att träffa massa folk när jag har tid , saknar en massa !
blir att åka till kim och hämta min skinnjacka nån dag oxå som ja inte har haft tid åh gjort
imorrn blir det natha och jossa , sen vid 2 ska jag träffa katrin en sväng
som ja oxå saknat otroligt ! och imorrn får jag försöka bada lite oxå och sola måste jag oxå göra :)
ja känner att ja börjar bli sjuk igen har verkligen skit ont i halsen uusch ja vill inte bli sjuk igen !
jag hatar de men ja tänker inte ge upp (y) tss ,
nej nu orkar ja inte blogga mer , pussheey

ps , glöm inte att ni inte kan smsa/ringa min mob


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0