bästavänner


vill bara tillägna en text till er ,
vi ska klara allt tsms vi kommer aldrig gå olika vägar lova mig dt!
jag finns för er 24/7 de är bara att ringa vet ni .
allt jag skriver kommer direkt från mitt hjärta ,
när ni inte är här så saknar jag er så !
vi delar allt tsms , ni är dom som får mig att
må bra ,dom som förstår mig ,dom som alltid finns för mig
vad skulle jag gjort utan er? 
trots hur många ggr jag kommer  säga att jag älskar er så kommer jag alltid att göra det precis lika mycket som från första början , utan er ser allt så mörkt ut , när vi bråka grät jag för de mesta varenda dag , men nu när vi är vänner igen är allt bra igen ungefär som när man var liten , är det inte konstigt att ni kan få mig må så bra?
närjag bara vill sjunka genom jorden så finns ni där , och gör allt bra igen , jag vill aldrig va utan er !
ni får mig skratta , le och ni får det att kännas underbart att leva när jag är med er !
ni är två pusselbitar som fattades i mitt hjärta när vi bråkade , men nu är dom på plats igen
ni gör varje dag till en bra dag ni är guld värda!
många dagar i mitt liv har jag kännt det bra när jag har varit med mina kompisar men ingen har fått mig känna så hr bra som ni !
ni är allt jag någonsin önskat mig 2 riktigt underbara bästa vänner
jag älskar er !♥


Kommentarer
Postat av: josefin

jag älskar dig mest gumman, du är bäst vi klarar allt tillsammas <3

2010-06-22 @ 21:36:01
Postat av: nathali,

vet inte vad jag ska skriva älskling, du är underbar syster jag älskar dig så jääävla mkt min älskade ängel, lämnar dig aldrig, kom ihåg att jag allltid kmr älska dig & finnas för dig, ska få dig att må bra ! du & jossa är allt jag lever för, min livsglöd älskade malin ohrvik !! <33333

2010-06-22 @ 21:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0