takk för en bra dag ;<

chacha!
dagen blev , manda drog ner till stan med morsin och skulle köpa jacka , så gick jag och marre oxå ner till stan , fast när vi kom ner till stan stack marre till manda på intersport , och jag gikc och satte mig vid basse & mathias
sen när dom kom så stack vi till vänern och käka pommes (y  sen gick vi till rosa och vänta på engel så kom han så körde han oss till kyrkan för vi skulle skriva upp oss på konfa , sen körde han marre&manda till preem och jag åh han åkte ner t stan åkte runt lite sen drog vi med basse en stund oxå :), sen dumpa vi basse på stan , och vi åkte hem t engel och kolla på parlamentet ^^ 
lyckad dag , tack älsklingar! Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0