bästavänner

jag kommer aldrig svika er mina bästa vänner.
ni är dom första jag kan lita på .
vad som än händer kommer ni alltid finnas i mitt hjärta .
om nån snackar skit så finns jag där , och ja kmr facka upp den som snackat.
när ni är här så känner jag ingen smärta . och om vi blir osams så blir vi alltid vänner igen . tack så mycket  för att ni alltid funnits där för mig när mina dagar varit jobbiga , tack för att ni finns här och ingen annan stanns , tack för att ni alltid stannar hos mig . vi har alltid så jävla kul ihop vissa av er har jag inte kännt så länge men är redan mina bästavänner för jag vet att jag kan lita på er . för med alla våra minnen vi har nu så har jag lärt mig att ni är sånna man kan lita på ni är sånna man kan kalla för bästavänner ,  jag behöver er för att klara av mina tunga dagar mitt tunga liv som ja får gå och slita & bära på men ni gör det lättare att bära , jag ber till gud att vi alltid kommer vara vänner för ja behöver nån som jag kan berätta för vad jag känner & tänker . vi ska alltid vara vänner tills mitt hjärta slutar slå , inget ska få gå snett ingen ska få förstöra bara ja har er vid min sida så kommer det att bli lätt , jag ställer alltid upp för er vad det änn är , vart jag än är , så är jag bara ett telefon samtal bort ,
jag älskar er bästavänner , jag glömmer er aldrig!
nathalie,markus,gabben,jossa,syster,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0